Werkzaamheden

Werkzaamhedenlijst

Geld
Opstellen van projectbegrotingen, kostenramingen, grondexploitaties, kostenbewakingen, nacalculaties;
Signaleren van meer- en minderwerken;
Aanvragen en beoordelen van offertes bij (onder)aannemers;
Overleg met de administratie, voor een tijdige facturatie en beoordelen van inkomende facturen;
Maken van betalingsschema’s; 

Organisatie
Opstellen van een Plan van Aanpak;
Leiding en sturing geven aan de projectteams, van initiatief tot en met de oplevering;
Begeleiden van de procedures: omgevingsvergunningen;
Adviseren van opdrachtgevers in de initiatiefasen;
Opstellen en begeleiden aanbestedingen.
Opleveringen en het uitwerken van het opleveringsrapport.
Plannen, coördineren en bewaken van het bouwproces.
Opstellen van planningen;
 
Informatie
Opstellen van o.a. PvE, PvA, technische omschrijvingen fasedocumenten;
Contracten opstellen en overleggen met de directie;
Overleg met de administratie m.b.t. het interne kostensysteem;
Signaleren van afwijkingen op de overeengekomen financiële, kwalitatieve, kwantitatieve en procedurele afspraken;
Begeleiden van revisietekeningen, de onderhouds- en bedieningsvoorschriften;
Technische ondersteuning omtrent alle bouwkundige vraagstukken;
Overleg met woningbouwverenigingen.
 
Kwaliteit
Controleren van het ontwerp, bestek en de uitvoeringstekeningen;
Adviseren en aandragen van alternatieven;
Toetsen aan de geldende regelgevingen van plannen;
Bewaken van de technische kwaliteit van de werken in uitvoering;